Freitag, 21. Juli 2017

Hrubý prišiel o finále aj duel doma v Brne. Vyšlo to blbo, ľutuje

Kamarátovi Janu MUDr ešte v utorok písal esemesku, že sa stretnú na ihrisku ako súperi. Z duelu bývalých znojemských parťákov vo finále domáceho pohára ale zišlo. Jablonecku jedničku Vlastimila Hrubého do severočeského derby s Libercom nepustili problémami so zadným stehenným svalom. "Pôvodne som mal nastúpiť. Ale na tréningu som skúšal odkopy a sval sa mi zase ozval, "vysvetľuje Hrubý, ktorý sa zranil v májovom dueli proti Mladej Boleslavi.

S zafarbenými fúzy na zeleno miesto do bránky zamieril iba na striedačku.


"Napadlo to fild Nováka.Mali sme ich nastriekané sprejom a po zápase sme to chceli zhodiť, "líči Hrubý, ktoré ho tím padol po penaltovom rozstrele. "Tak sme tu zelenú len stavkovanie online zmyli."

Pritom smútok u ryšavého pohodárov nie je úplne na mieste. Veď 29-ročný gólman až v lete 2013 v najvyššej futbalovej súťaži debutoval v drese nováčika zo Znojma. Tento rok už s ambicióznym Jabloncom, ktorému šéfuje predseda futbalového zväzu Miroslav Pelt, útočil na pozície zaručujúce predkolo Ligy majstrov.

"Dva roky staré by ma to fakt nenapadlo," prikyvuje predsezónne akvizície Severočechov. "So Znojmom som bol viac na očiach. Valili sa na nás útoky a niečo som chytil.A nakoniec som bol rád, že si ma Jablonec vybral. "Tohtoročný sezónu si tak zvykal na inú rolu. "Mám radšej, keď som v permanencii. Teraz to boli často zápasy o jednom dvoch zákrokoch. Je to viac o sústredenie, "konštatuje Hrubý, ktorý v 28 tohtoročných zápasoch vychytal 13 ligových núl.

Lídrovi štatistík Matúš Kozáčik z Plzne, ktorý má o jedno čisté konto viac, sa mohol vyrovnať dnes v ligovej dernier v Brne. Ale ten prekliaty sval…"Dám mu pokoj, aby som ho vyliečil na ďalšiu sezónu," oznamuje gólman.

Zápas proti Zbrojovke, ktorý začína v Kráľovom Poli v 17.15, bude sledovať len z tribúny. "Mrzí ma to, že to tak blbo vyšlo. Budem tu ako doma, dorazí veľa známych, "hovorí Hrubý, ktorý pôsobil v Brne v dorastu.Do brány tak pôjde Michal Špit.

"Jablonec disponuje kvalitným a širokým tímom. Určite nebude chcieť zakončiť sezónu prehrou. Bude to ťažké stretnutie, "uviedol brnenský kouč Václav Kotal. Zatiaľ čo jeho družina môže ešte bojovať o 10. miesto v ligovej tabuľke, jabloneckej "Galacticos" z bronzovej pozície nikto zosadiť nemôže.

"predsezónne ciele sme celkom splnili. A z, Galacticos 'si robíme srandu. Urobila to z nás médiá, ale my si to nechali napísať do zadu na nové šiltovky, "smeje sa Hrubý, ktorý z dlhoročnej opory Baumit - 40-ročného spíte - urobil náhradníka.

Podobne do role dvojky ešte v Znojme pasoval iného veterána - Petra Drobisz. "Spolupráca s oboma bola a je výborná.Obaja mi dali veľa skúseností, "podotýka" vyháněč matadorov ". "Michal je aj v štyridsiatich vo výbornej kondícii, rád by som ho napodobnil." Bude to však pre Hrubého poriadna fuška, stavky online očakáva sa ďalšia vlna posíl. "Zatiaľ sú to len špekulácie, ale nejaký nový brankár určite príde," tuší Hrubý.

stavky

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen